[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 580: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 636: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Wietplaats.net | Het betrouwbaarste en gezelligste wiet forum van Belgie & Nederland ( Wiet ) • Forumoverzicht Hasj en zwarte rook bij aansteken.. - Pagina 2 -

Re: Hasj en zwarte rook bij aansteken..

#11
WimDeKorte schreef:
09 mei 2019, 17:33
Gringo007 schreef:
09 mei 2019, 16:12
Naar mijn weten heeft hasj altijd of bijna altijd zwarte rook wanneer hij in brand staat ( met een vlammetje ) wanneer je de vlam uitblaast dan moet er witte rook van afkomen ! Zo niet dan is het echt troep .

Groetjes gringoc
lol, had deze topic ook gelezen, die gasten verbranden hun gerief om zwarte rook te zien, hu ?? lol echt grappig dit. Dus nu weet iedereen het, als je wiet of hasj rookt, smijt hem dan direct weg, is echt brol ! :)
helaas zijn er op wietplaats weinig mensen die goede kwaliteit hasj verkopen / word hier een hoop commerciele hasj/rommel aangeboden
dus dan kan je het maar beter ook verbranden inplaats van oproken haha

Re: Hasj en zwarte rook bij aansteken..

#13
Etekz schreef:
16 mei 2019, 11:48
Inderdaad. Goeie zuivere hash ga je online niet meer vinden. Een tijdje geleden was er goeie hash van Amsterdam Genetics te verkrijgen via een darknetmarket maar die market is onlangs opgedoekt. Blijf erbij de beste hash ligt in de nederlandse kwalitatieve Coffeeshops!
de enige van wietplaats die 100% kwaliteits hasj levert is dabsnl , hij heeft vele soorten hasj&wiet en dat is 100%goede kwaliteit heb al paar keer besteld bij hem en dat was beter dan mijn plaatselijke coffeeshop+meer keuze

de rest van de handelaren op wietplaats vertrouw ik niet... ze plaatsen berichten met olie volle hasj en als je hun foto bekijkt zie je een blok droge hasj...

Voor hasj only dabsnl of de coffeeshop

Re: Hasj en zwarte rook bij aansteken..

#14
Realbuyer schreef:
16 mei 2019, 12:38
Etekz schreef:
16 mei 2019, 11:48
Inderdaad. Goeie zuivere hash ga je online niet meer vinden. Een tijdje geleden was er goeie hash van Amsterdam Genetics te verkrijgen via een darknetmarket maar die market is onlangs opgedoekt. Blijf erbij de beste hash ligt in de nederlandse kwalitatieve Coffeeshops!
de enige van wietplaats die 100% kwaliteits hasj levert is dabsnl , hij heeft vele soorten hasj&wiet en dat is 100%goede kwaliteit heb al paar keer besteld bij hem en dat was beter dan mijn plaatselijke coffeeshop+meer keuze

de rest van de handelaren op wietplaats vertrouw ik niet... ze plaatsen berichten met olie volle hasj en als je hun foto bekijkt zie je een blok droge hasj...

Voor hasj only dabsnl of de coffeeshop
Er is wel degelijk goeie hasj te vinden.
Ik persoonlijk vind dat je het zelf opzoekt als je hasj gaat kopen van 2.5 per ons. Dan kan je verwachten dat je geen goeie kwaliteit krijgt :D

Goeie hasj kost per ons 350 tot 450 . Als je daar klachten van krijgt dan weet ik het ook niet meer haha

Groetjes gringoc
Haze & Kush wickr: gringoc ,

Re: Hasj en zwarte rook bij aansteken..

#15
Mrnobody008 schreef:
06 apr 2019, 16:40
Realbuyer schreef:
06 apr 2019, 13:44
Thx a lot voor de reacties
Ik heb het blokje aangestoken en er een koffie filter boven gehouden en die word helemaal zwart..dus er zit zeker rommel in

Heb er ook een filmpje van gemaakt
Voor de mensen die willen weten hoe troep eruit ziet als je het verbrand
Deze hasj heb ik gehaald bij iemand van dit forum
Als je ze naam wilt stuur even een pm

https://youtu.be/6JP-x4nLONM

Klaas bevind jij je in Nederland of België? Thx
Mag je zeker ook gewoon zo vermelden, Weet iedereen het direct dat ze eventueel moeten oppassen bij dat bepaald persoon.

Wat een rotzooi er van die blok komt! Echt niet gezond...
De link op yoeptoep doet et niet meer ;(

Re: Hasj en zwarte rook bij aansteken..

#16
Gringo007 schreef:Inderdaad bij DABSNL moet je daarvoor wezen ! Tot en met gruwelijk sterke concentraten en al wat je wilt in zeer goede kwaliteit ! Maare ik zag bij jou ook wiet voorbij komen ? Kan je alleen niet vinden op WICKR want hij vind gringoc .. met name de gruis ben ik in geïnteresseerd hebje daar fotos van. Ook ?
Realbuyer schreef:
16 mei 2019, 12:38
Etekz schreef:
16 mei 2019, 11:48
Inderdaad. Goeie zuivere hash ga je online niet meer vinden. Een tijdje geleden was er goeie hash van Amsterdam Genetics te verkrijgen via een darknetmarket maar die market is onlangs opgedoekt. Blijf erbij de beste hash ligt in de nederlandse kwalitatieve Coffeeshops!
de enige van wietplaats die 100% kwaliteits hasj levert is dabsnl , hij heeft vele soorten hasj&wiet en dat is 100%goede kwaliteit heb al paar keer besteld bij hem en dat was beter dan mijn plaatselijke coffeeshop+meer keuze

de rest van de handelaren op wietplaats vertrouw ik niet... ze plaatsen berichten met olie volle hasj en als je hun foto bekijkt zie je een blok droge hasj...

Voor hasj only dabsnl of de coffeeshop
Er is wel degelijk goeie hasj te vinden.
Ik persoonlijk vind dat je het zelf opzoekt als je hasj gaat kopen van 2.5 per ons. Dan kan je verwachten dat je geen goeie kwaliteit krijgt :D

Goeie hasj kost per ons 350 tot 450 . Als je daar klachten van krijgt dan weet ik het ook niet meer haha

Groetjes gringoc
Mrnobody008 schreef:
06 apr 2019, 16:40
Realbuyer schreef:
06 apr 2019, 13:44
Thx a lot voor de reacties
Ik heb het blokje aangestoken en er een koffie filter boven gehouden en die word helemaal zwart..dus er zit zeker rommel in

Heb er ook een filmpje van gemaakt
Voor de mensen die willen weten hoe troep eruit ziet als je het verbrand
Deze hasj heb ik gehaald bij iemand van dit forum
Als je ze naam wilt stuur even een pm

https://youtu.be/6JP-x4nLONM

Klaas bevind jij je in Nederland of België? Thx
Mag je zeker ook gewoon zo vermelden, Weet iedereen het direct dat ze eventueel moeten oppassen bij dat bepaald persoon.

Wat een rotzooi er van die blok komt! Echt niet gezond...
De link op yoeptoep doet et niet meer ;(

Re: Hasj en zwarte rook bij aansteken..

#17
Realbuyer schreef:
06 apr 2019, 23:07
Heb je wel eens een lab check gedaan ? Bij social club suvernuver kun je dat laten doen ;) Voor de rest wil je echte et beste van het beste : Dabsnl of zelf maken ;)
ben net ff langs de local coffeeshop geweest en heb een blokje rolex hasj gekocht 6.5 degram
En daar heb ik een vuurtje bij gehouden en zelf daar komt zwarte rook vanaf..wel velemale minder dan het andere blokje maar als nog zwarte rook en bij de joint ook geen olielaagje onder de astop
Het borrelt wel eerder/meer en is super zacht en sticky en smaakt een beetje aarde achtig (wel lkkr)

Heb hier ook een filmpje van gemaakt
https://youtu.be/UQqNesCyt7I

Ik vraag me af of echt goede hasj totaal geen zwarte rookt geeft ?? Of is deze hoeveelheid normaal

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

cron