Re: Speekseltest positief

wat ik aanraad is gwn zeggen ja ik rook maar toen ze mij aanhouden was het al zeker 12 uur sins mijn laaste joint
dus ik weet niet hoe lang het in mijn bloedblijft maar moment toen ik met de auto reed was ik gwn nuchter dan kunnen ze u niets maken vriend
:smoking32: Voor al uw kwaliteits Haze-soortjes en Service :smoking32:
:smoking32: Oh Ooh Wietje wietje , Altijd een mooi Wietje :smoking32:
:smoking32: Voor meer info Pm , of Wicker = wietjee :smoking32:

Wietje schreef:
22 mar 2020, 11:37
wat ik aanraad is gwn zeggen ja ik rook maar toen ze mij aanhouden was het al zeker 12 uur sins mijn laaste joint
dus ik weet niet hoe lang het in mijn bloedblijft maar moment toen ik met de auto reed was ik gwn nuchter dan kunnen ze u niets maken vriend
bedankt voor de tip.
Ik had gezegd dat het 10u geleden was :P

speekseltest waar? als dit in het verkeer was dan heb je ook een bloedtest moeten laten afnemen. heb je dat niet gedaan dan kan je gedagvaard worden. Als dat gebeurt (laat ons hopen van niet) dan is er één advies: je rookt nooit NOOIT wiet. Je hebt dat een keer gedaan en je wist niet dat dat zo lang in je speeksel blijft. En je hebt spijt.
Dat heeft mij me vrijgesteld van psychologische testen. de persoon voor mij had aan de flikken verklaard dagelijks één joint te roken en dus was die verslaafd volgens de rechter.
Als je de bloedafname geweigerd hebt dan word je bestraft voor het weigeren. en die straf is even zwaar als positief voor thc

Als je hebt gezegd dat het 10 uur geleden is kunnen ze u nooit iets maken aanhouder wint dan haha :p
:smoking32: Voor al uw kwaliteits Haze-soortjes en Service :smoking32:
:smoking32: Oh Ooh Wietje wietje , Altijd een mooi Wietje :smoking32:
:smoking32: Voor meer info Pm , of Wicker = wietjee :smoking32:

Heb hier spijtig genoeg enige ervaring mee...
2jaar geleden speekseltest positief (zondagmiddag, laatste joint zaterdagavond)
ik verklaarde dit ook zo in het pv en bij de rechter, ik gaf ook toe dat ik "af en toe" rookte...

Gevolg ; rijbewijs onmiddellijk kwijt voor 2 weken, er werd ook bloed afgenomen door dokter

15 maanden later ! voorkomen politierechtbank :
- iemand die regelmatig drugs gebruikt is volgens de wetgeving niet geschikt om een voertuig te besturen. Ik was volgens de rechter een gevaar voor de maatschappij (Nooit ongeluk gehad ofzo, 2 snelheidsovertredingen op 8jaar)

gevolg : boete + kosten : 2500euro... Rijbewijs kwijt voor 2maanden, EN KAN HET PAS TERUGKRIJGEN NA SLAGEN VOOR MEDISCHE EN PSYChIsche proeven (kostprijs voor die proeven : 400e)....
MAAR : om te kunnen slagen voor die proeven moet je aan de hand van urinetesten kunnen aantonen daje al 2 maanden volledig clean bent !!!!!

Wietje schreef:
26 apr 2020, 02:05
Als je hebt gezegd dat het 10 uur geleden is kunnen ze u nooit iets maken aanhouder wint dan haha :p
Dit is spijtig genoeg niet correct (toch niet in belgie)
Men gaat af op de hoeveelhid die men kan terugvinden in het bloed....in belgie is er 0 tollerantie...
zucht