[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 580: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 636: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Wietplaats.net | Het betrouwbaarste en gezelligste wiet forum van Belgie & Nederland ( Wiet ) • Forumoverzicht Speekseltest positief -

Re: Speekseltest positief

#2
wat ik aanraad is gwn zeggen ja ik rook maar toen ze mij aanhouden was het al zeker 12 uur sins mijn laaste joint
dus ik weet niet hoe lang het in mijn bloedblijft maar moment toen ik met de auto reed was ik gwn nuchter dan kunnen ze u niets maken vriend
:smoking32: Voor al uw kwaliteits Haze-soortjes en Service :smoking32:
:smoking32: Oh Ooh Wietje wietje , Altijd een mooi Wietje :smoking32:
:smoking32: 24/7 bereikbaar via
THREEMA =24KAYRB5
WICKER = wietjee
WIRE = wietje
EMAIL = wietjee@proton.me
TEL = Vraag in pm

Re: Speekseltest positief

#3
Wietje schreef:
22 mar 2020, 11:37
wat ik aanraad is gwn zeggen ja ik rook maar toen ze mij aanhouden was het al zeker 12 uur sins mijn laaste joint
dus ik weet niet hoe lang het in mijn bloedblijft maar moment toen ik met de auto reed was ik gwn nuchter dan kunnen ze u niets maken vriend
bedankt voor de tip.
Ik had gezegd dat het 10u geleden was :P

Re: Speekseltest positief

#4
speekseltest waar? als dit in het verkeer was dan heb je ook een bloedtest moeten laten afnemen. heb je dat niet gedaan dan kan je gedagvaard worden. Als dat gebeurt (laat ons hopen van niet) dan is er één advies: je rookt nooit NOOIT wiet. Je hebt dat een keer gedaan en je wist niet dat dat zo lang in je speeksel blijft. En je hebt spijt.
Dat heeft mij me vrijgesteld van psychologische testen. de persoon voor mij had aan de flikken verklaard dagelijks één joint te roken en dus was die verslaafd volgens de rechter.
Als je de bloedafname geweigerd hebt dan word je bestraft voor het weigeren. en die straf is even zwaar als positief voor thc

Re: Speekseltest positief

#5
Als je hebt gezegd dat het 10 uur geleden is kunnen ze u nooit iets maken aanhouder wint dan haha :p
:smoking32: Voor al uw kwaliteits Haze-soortjes en Service :smoking32:
:smoking32: Oh Ooh Wietje wietje , Altijd een mooi Wietje :smoking32:
:smoking32: 24/7 bereikbaar via
THREEMA =24KAYRB5
WICKER = wietjee
WIRE = wietje
EMAIL = wietjee@proton.me
TEL = Vraag in pm

Re: Speekseltest positief

#6
iplaynaked schreef:
20 mar 2020, 14:33
Ik heb een paar maanden geleden positief gekregen voor THC na een speekseltest.
Wat raden jullie aan dat ik nu ga doen?
Advocaat nemen?
gewoon sorry zeggen tegen de rechter..
vluchten uit het land?

Alvast bedankt
Ben bang dat het naar het CBR gaat ( Nederland), dan mag je een bloed prik test gaan doen, geschiktheid test voor rijvaardigheid noemen ze dat maar eigenlijk verkankeren ze je leven want je kan hem inleveren als de waardes in hun optiek en in HUN wetboek te hoog zijn .. Ik heb et gehad met drank, en drugs .. Maar man et beleid is te erg voor woorden .. Ik was uiteindelijk weer goed genoeg in me lever waarden dat ik hem terug kreeg voor een jaar .. toen weer heen weer 1000 euro en weer naar die kk pshychiater ( sorry voor me taalgebruik dat was niet nodig ), echter was ik en ben ik nog steeds dagelijks aan et roken want ik KAN niet zonder ik ben medisch gerelateerd maar kan natuurlijk de pas aanvragen echter sta je meteen in het systeem en MAG je nog steeds niet rijden met een stick in de klauw .. wel mag je van die kaffers een hogere waarde hebben dan ( bijv as je als patiënt de avond ervoor heb gerookt al weten die Mongolen niet of beseffen niet dat ik niet eens normaal KAn rijden als ik nuchter ben dus hoezo de avond ervoor ?! Maare in jou geval neem een goede advocaat en probeer je ontzegging aan te vechten al hoop ik dat et met een boete gedaan is bij de eerste x.. Ik heb een ongeluk veroorzaakt met drugs en drank op gelukkig geen gewonden .. maar ik ben nog steeds nu niet wijzer al drink ik geen druppel meer .. Roken de hele dag door ... maar werken kei en keihard op de bouw 👊👊👊

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

cron