[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 580: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 636: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Wietplaats.net | Het betrouwbaarste en gezelligste wiet forum van Belgie & Nederland ( Wiet ) • Forumoverzicht Project: UFOpiloot -

Project: UFOpiloot

#1
wat vinden jullie van dit project.
probeer mij te overtuigen dat het niet zal werken en waarom.

ik koop 4 drone motors via aliexpress met alle nodige onderdelen om te kunnen vliegen.
dan print ik een chassis van de drone zelf met een 3d printer.
aan de onderkant van de drone zal ik een soort arm hebben die vast neemt en los laat.
de drone zal een camera hebben en 4G netwerk kaart voor verbinding.
max bereik met de batterij dat ik wil gebruiken is ongeveer 6km.
kosten voor de drone alleen is tussen 60 en 100 euro
wanneer iemand in de buurt wiet nodig heeft betaald hij bitcoins en vlieg ik naar hem met de drone en laat het zakje los.
zo blijf ik altijd anoniem en het is super snelle service.

Re: Project: UFOpiloot

#2
Heb daar ook wel eens aan gedacht. Er wordt ook zo de gevangenissen in gesmokkeld.

- Ik neem aan dat die alleen met goed weer kan vliegen.
- Er moet een betere accu komen want anders betekent het dat je na elke klant moet opladen 6km is niet veel.

En ik denk ook dat drone erg veel aandacht trekt want mensen zijn dat nog niet gewend. Wellicht dat er ook bepaalde wetgeving er voor Is? Volgens mij moet je in NL binnen een bepaalde afstand van je drone zijn.

Maar wel een geinig idee =)
Wickr: dabsNL
Mail: DabsNL@Protonmail.com

Re: Project: UFOpiloot

#3
DabsNL schreef:
29 jul 2017, 19:39
Heb daar ook wel eens aan gedacht. Er wordt ook zo de gevangenissen in gesmokkeld.

- Ik neem aan dat die alleen met goed weer kan vliegen.
- Er moet een betere accu komen want anders betekent het dat je na elke klant moet opladen 6km is niet veel.

En ik denk ook dat drone erg veel aandacht trekt want mensen zijn dat nog niet gewend. Wellicht dat er ook bepaalde wetgeving er voor Is? Volgens mij moet je in NL binnen een bepaalde afstand van je drone zijn.

Maar wel een geinig idee =)

Ik heb daar al aan gedacht.
als de drone zwart is dan is het bijna onmogelijk te zien.
ik heb ook een soort lijm dat de drone water dicht kan maken en het werkt zeer goed
de drone die ik wil gebruiken is na gebouwd zoals de lizard95 en vliegt 70km/u
6km is genoeg afstand als je in een stad bent nee?
drones vliegen buiten stad is zwz slecht idee

Re: Project: UFOpiloot

#6
heb er ook al aangedacht hahah maar dan gewoon met de auto volgen hahaha zo zo de drone besturen hele tijd achter rijden of zo haha paar 100 meters of zo

maar jaah

2much james bond is dat voor mij haha
:smoking32: Voor al uw kwaliteits Haze-soortjes en Service :smoking32:
:smoking32: Oh Ooh Wietje wietje , Altijd een mooi Wietje :smoking32:
:smoking32: 24/7 bereikbaar via
THREEMA =24KAYRB5
WICKER = wietjee
WIRE = wietje
EMAIL = wietjee@proton.me
TEL = Vraag in pm

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten

cron