Vraagje

Hi ;)! Weet iemand hier waar we goede kwaliteit THC vape liquid kunnen kopen ? Ik heb al een heel fijn adresje middels hier maar probeer natuurlijk ook verder te kijken .. Temeer ik en me vrouw er zo ontzettend veel baat bij hebben ! Ohw ik loop al vanaf me twaalfde mee in dit wereldje dus prijzen die te hoog zijn en buiten het normale vallen die doen niet mee 😂😂Nee zonder gekheid we willen er uiteraard best voor betalen maar wel binnen de perken ... De echt goede die momenteel op de Nederlandse markt zijn degenen die rechtstreeks uit USA geïmporteerd worden .. dat is puur distillaat wat iets verdund is met terpenen .. en dat proef je en merk je METEEN .. Ik hoop dat jullie ons kunnen helpen ... ikzelf sterf van de pijn samen met me vrouw .. Ik door twee mislukte hernia operaties en me vrouw erge artrose an der handen .. Echt heel erg .. Maar sinds we buiten het gewone blowen om concentraten zijn gaan gebruiken is het echt zoveel beter ! Voor overdag de vape pen met super sterk concentraat EN DIE ZOEKEN WE ;))! En in de avond een joint met wat druppels sterke olie .. Zelf maken is niks ... heb het op diverse manieren geprobeerd maar ben alleen maar product verloren hierdoor echt zonde nee dat doe ik niet meer .. ook de coils zijn anders dan die in gewone vapers ... Hopen echt dat er iemand hier wat weet .. alvast heel hartelijk bedankt en sorry voor het achterlijk lange verhaal 😂😎

Re: Vraagje

Hey,

Die Mario carts en Exotic carts die je vernoemd zijn nochtans vrij hoog,
Zijn getest op vrij constistente 68-71% (mario carts) (Exotic is eerder 58-61 als ik me goed herinner).

Heb wat opgezocht erover en volgens mij en vele andere zijn die carts wel uit de USA, maar wel nog steeds in de zwarte markt.
Hence waarom ze bijvoorbeeld copyrighted material gebruike van Nintendo, geen website, geen brand etc...

Dus ja wou ik wel efe zegge dat er geen controle is.
Zaken zoals pesticiden die erin zitte etc, Dacht zelf die van Mario en Exotic (Orginele fabrikant USA) nog meeviele/geen pesticide hadde in het algemeen. (in dit geval 69%+- / 59%+-)
Hou me dus wel nog bij et traditionele. :P

Kunt ook gwn die verpakkingen uit China kope mario / exotic..

Als je wilt verdampe van bloeme/concentrate kun je dit ook doen op een gewone Vape mod Pulsar 510 dachtk en gng andere,
Dabs kun je eventueel nog zelf make. ;)
Vertrouw ik toch wat meer dan die liquids. :p Toch voor dagelijks gebruik..

Nog suc6 met je zoektocht!
Laatst gewijzigd door Mrnobody008 op 11 feb 2019, 00:08, 5 keer totaal gewijzigd.

Bedankt ;) maar bedoel je dat ik het gewoon uit China kan bestellen ? Hebben ze dat daar dan ?;)) Ik hou het liever dichter bij de deur maar hoop dat er mensen reageren die me daadwerkelijk kunnen helpen met een adresje ;) Heb net al iemand op WICKR bericht die het verkoopt ook van hier ;) Wacht met smart op sn reactie !;)) Komt vast goed ;) ☺️😎✌️✌️

Igniter schreef:
10 feb 2019, 21:08
Bedankt ;) maar bedoel je dat ik het gewoon uit China kan bestellen ? Hebben ze dat daar dan ?;)) Ik hou het liever dichter bij de deur maar hoop dat er mensen reageren die me daadwerkelijk kunnen helpen met een adresje ;) Heb net al iemand op WICKR bericht die het verkoopt ook van hier ;) Wacht met smart op sn reactie !;)) Komt vast goed ;) ☺️😎✌️✌️
Nah bedoel de verpakking, zonder inhoud.
Of ook wel sommige mense make gebruik van de import hype. :p